.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنها نامزد حزب توسعه و عدالت

حمایت حزب توسعه و عدالت از نامزدي محسن رضايي
دبير كل سابق حزب توسعه و عدالت گفت: كانديداي مورد حمايت حزب توسعه و عدالت محسن رضایي است و تغيير در كادر مديريت حزب به مفهوم تغيير خط مشي حزب نيست. تنها نامزد مورد حمايت حزب توسعه و عدالت دكتر محسن رضايي است و اعضاي حزب در انتظار اعلام رسمي كانديداتوري وي هستند.

رضا طلایی نيك در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تأكيد بر حمايت حزب توسعه و عدالت از كانديداتوري محسن رضایي افزود: تنها نامزد مورد حمايت حزب توسعه و عدالت دكتر محسن رضايي است و اعضاي حزب در انتظار اعلام رسمي كانديداتوري وي هستند.

عضو شوراي راهبردي حزب توسعه و عدالت اذعان داشت: حزب توسعه و عدالت بر نامزدي محسن رضایي در انتخابات 88 اميدوار است و برنامه‌هاي سال جاري حزب به پيشنهاد دبير كل قبلي و تصويب كنگره در هفته گذشته در حمايت از محسن رضايي همچنان ادامه دارد.

طلايي نيك با اشاره بر سازماندهي ستادهاي انتخاباتي حزب بر حمايت از محسن رضائي گفت: ستاد انتخاباتي حزب توسعه و عدالت در 25 استان سازماندهي شده است و به محض اعلام رسمي نامزدي رضایي فعاليت هاي حمايتي و انتخاباتي خود را آغاز مي كند.

دبير كل سابق حزب توسعه و عدالت در ادامه افزود: علت تغيير دبير كل حزب مشغله‌هاي آموزشي و مشكلات درماني است و اين استعفا از چهار ماه قبل ارائه شده بود و بيانيه جديد حزب همراه با موضوع نهايي انتخاباتي طي 2 روز آينده صادر خواهد شد.

تشكيل ستاد انتخاباتي حزب توسعه و عدالت
بر اساس گزارش كميته اطلاع رساني حزب توسعه و عدالت، ستاد انتخاباتي مركزي حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي تشكيل شد.

صبح امروز نخستين نشست ستاد انتخاباتي مركزي حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي با حضور دبيركل حزب، رئيس شوراي مركزي، روساي كميته‌هاي اجرايي و مشاورين حزب تشكيل شد در اين جلسه سياست‌ها و برنامه‌هاي انتخاباتي حزب در خصوص دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري مورد بررسي قرار گرفت و پس از تصويب ساختار و برنامه‌هاي ستاد اميرعلي اميري به عنوان سخنگوي ستاد انتخاباتي مركزي حزب انتخاب شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.